Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037 سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

بسم الله الرحمن الرحیم
با توکل بر خداند وبه جهت معرفی نقطه نظرات مختلف و تجزیه و تحلیل و موشکافی موضوعات اجتماعی و برای ارتباط بهتر احاد جامعه با اینجانب، از این وبلاگ کمک گرفته ام.

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

سلام بر شم

خداوند بر همه جهان هستی محیط است این به معنی این است که هر آنچه در جهان هستی کشف می شود یا متولد می شود یا دیده می شود یا میمیرد مخلوقات خداوند هستند.هر فکری که انسانها می کنند از خداوند الهام گرفته شده است و ممکن است در راه شناخت و پرستش خداوند باشد و یا برای پرستش اشیاء و انسانهای مدنظر خودشان باشد یا برای مفاسد اجتماعی باشد.

هر فردی افکارش در جهت پرستش خداوند نباشد و در جامعه ظلمات پدید آورد گناهکار است و منتظر مجازات خداوند بماند.خداوند بعد از مرگ نیز انسانها را به محکمه خودش وارد می کند.

اگر انسانها فرض نمایند کنار خداوند الاهه دیگری وجود دارد و آن را هم بپرستند و یا الاهه هائی از انسانها برای خودشان تصور نمایند و آن را در کارخداوند شریک بدانند به خداوند ظلم کرده اند و مجرم محسوب می شوند.

دایره احاطه خداوند بر جهان هستی و جهان های ناشناخته نامحدود است و هر دایره ای از موجودیت که در نظرتان بگنجد جزو دایره محیطی خداوند می باشد.  الله اکبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۴۸
سید محمد ناصریان