Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037 سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

بسم الله الرحمن الرحیم
با توکل بر خداند وبه جهت معرفی نقطه نظرات مختلف و تجزیه و تحلیل و موشکافی موضوعات اجتماعی و برای ارتباط بهتر احاد جامعه با اینجانب، از این وبلاگ کمک گرفته ام.

 بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین

سلام   

اینجانب ساکن تهران هستم و فرد با انضباط و مقید به فرائض مذهبی هستم.

اینجانب دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی هستم.

 اگر ادعائی از من دیده اید به منزله این نیست که بخواهم همه افکارم را که از آثار و شواهد برداشت شده توسط اینجانب بوده است بر همگان تحمیل نمایم و فقط در حد نوشتاری و تذکر می باشد و قصد مجادله نیز نداشته ام.سابقه نه سال کمک انبار داری داشته ام و با نرم افزار های افیس و انواع نرم افزارهای مدیریتی(BPMN-BPMS-BPM) و ایجاد سیستم حسابداری و کارانبارداری و تحقیق در عملیات وطراحی وب آشنائی  دارم. 

اینجانب به انواع وظایف مدیریت اجرائی و ایجاد و کار با سیستم های حسابداری و انبار داری و بازدارندگی از خسارات و ایجاد راهکارهای رفع استهلاک تجهیزاتی علاقمند هستم.

در ضمن به روال تغییرات سازنده توام با آرامش و عادلانه و محافظه کارانه فکر می کنم. معتقدم عدالت اجتماعی گرایش به حسابداری بی نقص و شفاف ممکن می شود و تورم و گرانی عین بی عدالتی می باشد.تورم در شرایط فعلی مانند میدان مسابقه تند روی یا دوندگی است که عقب ماندگان سعی می کنند خود را به نفرات جلوتر برسانند.این تورم بخاطر عدم نرخ گذاری است که نفرات جلوی آن شرکت های خودرو سازی و خودروهای دست دوم و دلار آزادآمریکا هستند.

 

محمد ناصریان

 

 

شماره تماس:

09366265037

https://zee.gl/X5ev

 

 

                                                                              لینک به نقشه اینترنتی