Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037 سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

سلام بر شما - اینجانب کارشناس مدیریت صنعتی هستم و مسائل اجتماعی را مطرح می نمایم

Seiied Mohammad Nasserian +سید محمد ناصریان هستم 989366265037

بسم الله الرحمن الرحیم
با توکل بر خداند وبه جهت معرفی نقطه نظرات مختلف و تجزیه و تحلیل و موشکافی موضوعات اجتماعی و برای ارتباط بهتر احاد جامعه با اینجانب، از این وبلاگ کمک گرفته ام.

ترجمه سوره توحید:

                             بنام خداوند رحمن مهربان

 خداوند جهانیان را ستایش می کنم

 ای رحمن مهربان

 ای مالک روز های جزا و حسابرسی افراد

 تنها تو را می پرستم و از تو در استطاعت کمک می خواهم

 من را در راه مستقیم هدایت کن

 راه افرادی که به آنها نعمت عطا کردی

 نه راه افرادی که مورد غضب قرار گرفتند

 و نه راه افرادی که گمراه شدند.

#الرحمن #الرحیم #اهدنا #الصراط #المستقیم:وقتی فردی رنگ خدا بخود بگیرد به خداوند رکوع وسجود می کند و خداوند را از هر آیتی مسئول مهربانتر می بیندو بخاطر خداوند جهاد و تلاش می کند.فردمشرک مهربانترین ها را در چهره های محبوب خودش ستایش میکند.وقتی فسادخود رامی بیند، چهره ضدمذهب در حکومت های ضد اسلامی را بخودش می گیرد.#مشرک

---------------------------------------------------------------------------

سوره غافر  آیه 35

الَّذِینَ یُجَادِلُونَ فِی آیَاتِ اللَّهِ بِغَیْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ ۖ کَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ وَعِنْدَ الَّذِینَ آمَنُوا ۚ کَذَٰلِکَ یَطْبَعُ اللَّهُ عَلَىٰ کُلِّ قَلْبِ مُتَکَبِّرٍ جَبَّارٍ

--------------------------------------------------------------------

إِنَّ ٱلَّذِینَ کَفَرُواْ مِنۡ أَهۡلِ ٱلۡکِتَٰبِ وَٱلۡمُشۡرِکِینَ فِی نَارِ جَهَنَّمَ خَٰلِدِینَ فِیهَآۚ أُوْلَـٰٓئِکَ هُمۡ شَرُّ ٱلۡبَرِیَّةِ 

شر البریه = جاودانه شرند و از افراد مومن برائت می جویند.یعنی وحشتناکند.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

سلام علیکم

آیه: 1 سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

سپاس ودرود بر کسی که بنده خدائی را از مسجدالحرام به مسجدی دور دست (مسجد الاقصی) جابجا کرد. او کسی است که آن مسجد را از آثار شرک پاک و منزه کرد(بارکنا) مثلا از وجود کلمات و جملات تزئینی و جملات روایتی و صحنه های هنری خالی است حتی صحنه جلد ترئینی قران که دو کلمه قران مجید تزئینی رویش باشد در آن مسجد نیست. و  ایات خداوند را به بنده خودش نشان داد. بدرستیکه خداوند بخوبی شنوا و بینا است و از افکار شما و ذهنیت شما با خبر است.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

سلام علیکم،سال نو مردم غیر مسلمان بخاطر #تولد #یحیی #مسیح است.مسیح و مریم انسانهائی عادی بودند که مورد توجه خداوند قرار گرفته شدند تا جامعه خود و آیندگان را از خداشناسی بهره مند سازند.آنها مانند همه غذا می خوردند. اصولا پیامبران مبلغ های خداوند بودند و نمی خواستند ارباب و مورد پرستش افراد دیگر باشد.

---------------------------------------------------------------------------

پیامبر ان من جمله پیامبر اسلام نمی هرگز خود را ارباب جامعه معرفی نکردند و نمی خواستند تا مردم عوام و یا فقیر و یا مومن و یا مسلمان و یا غیر مسلمان به آنها مانند ارباب برخورد کنند و بر آنها سجده نمایند.لیکن به امر خداوند می بایستی امورات جامعه با رضایت ایشان انجام می گرفت. هم اکنون نیز رضایت پیامبر اسلام بر امورات جامعه اسلامی بر مجریان جامعه و مسیولین جامعه واجب می باشد.پیامبران عدالت اجتماعی را بخوبی درک می کردند به آن می اندیشیدند و تابع خداوند بودند و تابع حکمرانان مادی گرا یا ماتریالیست و ریاکار و سلطه طلب نمی شدند. 

پیامبران ولایت خداوند را مطرح می کردند  و بنده خداوند بوده اند و هیچ فردی را تشویق نمی کردند تا ایشان را ارباب خودشان بشناسند. دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا ع نیز زن مومنه و مقلد رفتار های پیامبر اسلام بوده است. 

-----------------------------------------------------------------------------

بسم الله قبل از مصرف غذا 

-------------------------------------------------------------------------------

والعصر


موعظه انسانهای خیر خواه این است: خداپرستی و عدالت اجتماعی

انشاء الله هیچ موجودی را معادل خداوند قرار نمیدهیم. 

--------------------------------------------------------------------

 الله اکبر 

معنی ربا خواری:

زیاده خواهی و تورم بر علیه واحد پولی رایج تفاوت زیادی ندارند زیرا تورم را افراد و شرکت ها و ارگانهائی بوجود می آورند که خودشان را نسبت به دیگران خاص و ویژه می بینند . ربا خواری =فشار افراد یا گروهها و ارگانهای مختلف بر افراد و اقشار ضعیف تر از روی اجبار و قدرت و به بهانه های مختلف ربا خواری می باشد. بهانه ها می تواند خدمات عمومی تحمیلی یا ایجاد امکانات تحمیلی مثل بسته های خدماتی یا تحمیل قسطی امکانات و تحمیل سرمایه برای گرفتن بهره باشد.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 اگر ادعائی اسلامی و اقتصادی از من دیده اید به منزله این نیست که بخواهم همه افکارم را که از آثار و شواهد برداشت شده توسط اینجانب بوده است بر همگان تحمیل نمایم و این مطالب را به منزله ابلاغ شخصی از مطالب اسلامی در نظر بگیرید فقط در حد نوشتاری و تذکر می باشد و قصد مجادله و تحمیل نیز نداشته ام. در ضمن تذکرات منطقی اسلامی و بشر دوستانه را نیز می پذیرم.

------------------------------------------------------------------------------

سلام علیکم

  (لعنت بر شیطان)

آیا فکر می کنید فرشتگان زن یا مرد هستند؟

بله همه فرشتگان مرد هستند و هیچ گناهی و جرمی مرتکب نمی شوند و زاد و ولد نمی کنند اما همانند پیدا می کنند احساسات در وظیفه آنها دخالتی ندارد. هر فرشته بنام ملک خاصی شناخته می شود بایستی ملک را  مانند مردی بالغ تجسم کنید.

شیطان از جنس آتش است و ابتدا حرارتش زیاد است و در مدتی بعد سرد می شود و اثرش بر انسانها حنثی می شود.مگر اینکه محرک دیگری او را تقویت کند.شیطان همیشه دشمن انسانها بوده است.

فریب تحریکات شیطانی را نخورید و حداقل پانزده ساعت بر سر هر موضوعی تامل کنید تا از دسایس شیطانی رها شوید.

----------------------------------------------------------------------------------

 

-------------------------------------------------------------------------------

سلام علیکم

--------------------------------------------------------------------------------

الهم انی اعوذ بک ان اسئلک ما لیس لی به علم الا تغفرلی و ترحمنی اکن من الخاسرین.

این آیه قرانی در سوره هود می باشد که حضرت نوح پیامبر زمانی قبل از وارد شدن به کشتی می خواست پسر کافر خود را هم نجات دهد و از خواسته زیانبار خود بی خبر بود و بعد از اینکه طوفان شد با کشتی سرکردان شده بود از خداوند خواست که خواسته هائی از خداوند دارد که به منافع و زیانهایش بی خبر است و اگر خواسته ای از خداوند داشته باشد نمی داند با براورده شدن خواسته اش دچار خسارت می شود یا نه.خداوند نیز با این دعای حضرت نوح کشتی نوع ع را بر خشکی نشاند.

مسلمانان و کلا مردم در سراسر جهان دعاهای فراوان کلاسیک تعریف کرده اند. هر دعا خواسته ای خاص از خداوند می باشد که بعضا مردم علمی به محتوی جمله های دعا هایشان ندارند و فقط سنگینی و پر مغز بودن دعا را درک می کنند و اگر یکی از دعا های مربوطه را خداوند اجابت نماید معلوم نیست آن مردم از آن دعایشان که علم کمی به آنها دارند دجار خسارت نشوند.پس دعای حضرت نوح آگاهی کامل حضرت نوح را می رساند که هر خواسته ای که ذهن ما تصور کرد از خداوند نداشته باشیم.

---------------------------------------------------------------------------------

مومنین و کفار و مشرکین در کدام کشور ها غلبه دارندو مودت با کدام کشور ها درست است؟

ایران کشوری است که مسلمانان در آن غلبه دارند با این وجود نمی توان برمردم کثیری که از نماز خواندن بیزارند و  برای ایرانیان تبیلغات می کنند جبهه گرفت زیرا فرض بر این است که مسلمان هستند. در قران مجید آمده است که با کفار مودت نداشته باشید . ایرانیان مومن نباید بر کشورهائی که کفر در آن کشور ها غلبه دارد دوستی و مودت خود را افزایش دهند زیرا خواست قران مجید می باشد. ولی با هموطنی که به کفرش می بالد چه رفتاری دارید ؟ آیا آنها حق دارند در گروه های تولیدی یا خدماتی و تبلیغاتی کفر آمیز یا منافقانه همه مومنین را برانند. شهر های کلان مملو از گروه های خدماتی و تولیدی و تبلیغاتی است که اغلب با مذهب مشکل دارند و اکثرا تمایل دارند تمدن های کهن بومی  و هزاران سال قبل را بپرستند و خرافات را در هر نوعی پذیرفته اند و به اجرا می گذارند و تمدن وحشی گری مدرن را که نوعی ملی گرائی همراه با نژاد پرستی است را نیز قبول دارند.بطور خلاصه برای خداوند شریک قرار داده اند و هر چیزی را بخواهند معادل خداوند قرار می دهند.

بعضی رسانه ها مقبره امامان را برای اذان گفتن علم می کنند یا در دستشان بلند می کنند و اذان می گویند. امامان در زمان خودشان امام و عبادالله الصالحین بوده اند و برای قوم خودشان که در دوره حیاتشان بوده است اثربخش بوده اند. لیکن هیچ امامی راضی نبوده است خانه اش یا مقبره پدران و اجدادش را علم کنند و عکسی از خانه اش را بر دست بگیرند و اذان بگویند. نمایش طبیعت و آراستگی های گیاهان و عظمت جهان و کعبه جایگزین بهتری برای اذان گفتن همراه با نمایش می باشد.

در ضمن مردم اهل سنت را برعلیه احاد مردم شیعه تحریک نمی سازد و دیوانه نمی کند.

دلیل اینکه هیچکسی این مباحث را مطرح نمی کنند به این خاطر است که احتمالا احساس سبک شدن در مقابل دیگران می کنند و گرنه بسیارند اشخاصی که این مسایل را بخوبی درک می کنند و سکوت می کنند.

--------------------------------------------------------------------------------

موارد خواندن بسم الله الرحمن الرحیم :

بسم الله قبل از صرف غذا 

بسم الله الرحمن الرحیم. خداوند یک اسم اظم دارد بنام الله و یکی از مهمترین صفات خداوند صفت ارحمن است و می توان بجای الله از ارحمن اسفاده کرد و وقتی می خوانیم بسم الله الرحمن الرحیم در واقع می گوئیم بنام خداوند که همان الرحمن است و بخشنده همیشگی است. پس با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم بخشندگی همیشگی خداوند را برای خودمان و خدایمان بازگو می کنیم .

بسم الله الرحمن الرحیم در مواردی بکار می رود که شخص تشخیص می دهد از جنبه هائی نعمتی آورده می شود و یا آماده شده است و یا می خواهد گوشت حیوانی حلال گوشت را بخورد و یا رحمت و گشایشی ایجاد شده یا می شود بهتر است بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید ولی در مواردی که ظلالت و موضوعات تنفر آمیز وجود دارد و فرد با انتخاب خود به این موضوعات می پردازد بهتر است قسمت آخر سوره توحید را با لحن پرهیزگارانه بگوید ولاالظالین. و مد دادن حرف ی قبل از ن در مورد ولاالظالین نادرست است و نباید بسم الله الرحمن الرحیم را در موارد تنفر آمیز بر زبان آورد مثلا شما مجبورید به توالت بروید و بوی بدی پیچیده است نباید بکار ببرید و فردی که می تواند موقعیت بهتری بوجود بیاورد و به موقعیت بد و ظلالت بار می رود و یا با اراده خود با کفار و مشرکین در هم آمیخته باشد و یا با اراده خود وارد مهلکه شود و یا در مورد به حضور پذیرفتن کفار و مشرکین و مجرمان قطعی باشد نباید بسم الله الرحمن الرحیم بکار ببرد ولی می تواند بگوید ولاالظالین و یا استغفرالله ربی و اتوب الیه .زیرا خداوند شنوا و بینا است و از موقعیت بوجود آورده شده با خبر است.

دریافت

----------------------------------------------------

معرفی داروهای جدید گیاهی ضد تورم و التهاب و ضد عفونی ریه در بیماران کرونائی

http://nasserian.blog.ir

Https://IDpay.ir/rahima

----------------------------------------------------

پروژه تثبیت ریال ایران و ارزان شدن دلار و خودروهای داخلی به نسبت یک پنجم قیمت فعلی 

اینجانب که سالیان سال است معضل گرانی ها و تورم قیمت ها و سقوط ارزش ریال و اعتراضات مردمی را می شنوم و می بینم و خواسته مردم  بر پایه توقف گرانی ها و تورم و تحمیل دادن ربا می باشد یک پروژه ای را بطور بسیار خلاصه برای عموم جامعه مطرح می نمایم باشد که نوعی خیر خواهی نسبت به ملت ایران تلقی گردد.

چند پروژه ضد تورم و تثبیت قیمت ها را همزمان می توانند به اجرا بگذارند  یا اجرای آن را می توانند مجسم نمایند این روشها از جنبه تئوری به واقعیت می پیوندد و باید در مناطقی تست شود و اگر بهره وری مناسبی نشان داد برای مناطق دیگر ایران اجرا شود. می دانید که اگر تورم بر علیه پول ملی یک روال باشد همه فکر می کنند برای رو دست نخوردن و همچنین تحمیل گرانی خدمات و محصولاتشان باید نوعی ربا خواری را بر مشتریانشان تحمیل نمایند.پیشرو خاص بودن یا تقاضا کننده پول بیشتر از نیازمندان شرکت های اتومبیل رانی ایرانی بوده اند. با بهانه متضرر شدن در قیمت کنونی هر چند ماه یکبار گرانی را دامن می زده اند مانند باد زدن شعله آتش کوچک در کنار هیزم های قابل اشتعال است. چنانچه ارزش یک اسکناس را برابر عددی از یک خودرو داخلی یا ارزشی از طلا یا نقره یا دلار یا حنی یک دانه پسته دهن بست دو گرمی فرض کنند و یا اینکه گران ترین شی ء عمومی یا ارزانترین شیء عمومی برای تثبیت انتخاب شود می توان برای مردم همه اجناس داخلی و خارجی و حتی خودرو های داخلی را تثبیت قیمت کرد تا دیگر اجناس داخلی به دنبال گرانی خودرو بدنبال گران شدن نخواهند دونده باشند. می دانید که همه شرکت های تولیدی و خدماتی و تولید کنندگان و خدمات دهندگان نگاهشان به دیگران است و بخاطر دویدن گرانفروشان آنها هم در حال دویدن برای گران کردن هستند.و  نباید احساس عقب ماندگی نمایند .می توان مستقلا با تثبیت قیمت خودرو گرانی ها را نیز تثبیت نمایند اگر چندین کالا یا خدمات هماهنگ لشگر تثبیت قیمت شوند راه دوندگان و موج گرانی مسدود می گردد. 

خوب چگونه می شود خودرو را با قیمت ثابت به مردم عرضه کرد فقط یک ریسک بیشتر نمی خواهد و آن هم فروختن مواد اولیه تولید خودرو ها را با سهمیه  به شرکت های خودرو سازی است و تا سهم آنها را کامل نداده اند به ارگان ها و شرکت های دیگر نفروشند.  

اگر بانک ها نیز سرمایه ها را روانه تولید و ایجاد سرمایه از تولید و قیمت نیاز های عمومی مردم را تثبیت نمایند دولت اگر ماجراجوی ایجاد گرانی ها نباشد منظورم همه وزارتخانه های دولتی است.  از گریز زدن های مختلف بایستی جلوگیری گردد.  ده ها سال است که رویای جمهوری بیشتر تابع دولت بوده اند و هر آنچه بدنه دولت نیاز داشته به اجرا گذاشته اند. رییس دولت می تواند بجای تابع دولت و بدنه دولت فقط تابع اسلام باشد و فقط بصورتی ماهرانه جلوی تورم و رباخواری را بگیرد یعنی تابع مقررات اسلام باشد و خواسته های بدنه دولت را بر قوانین اسلامی ترجیح ندهد.انشاء الله

-------------------------------------------------

----------------------------------------------

---------------------------------------------------------------

ظالمان

قران کریم در حدود ۲۹۰ آیه در مورد مبارزه با ظالمان و پیکار با ستم و ستمکاری و دفاع از ستمدیدگان با صراحت قاطعانه بیان فرموده است،

خداوند متعال در آیات قرآن کریم، هشتاد و یک گروه را ظالم و ستمگر نامیده است.

مشرکان ظالم   تکذیب آیات خدا   یهودیان ظالم

والکافرون هم الظالمون

کافران همانا ظالمان هستند.

ظلم کردن بر مسلمانان می تواند در ذات حکام مستکبر غیر مسلمان وجود داشته باشد زیرا اعتبار خود را در برخورد ظالمانه جستجو می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام

کفار مترادف هستند با ظالمان که نمی خواهند خداوند را باور داشته باشند و به خود و جوامع انسانی و خداوند متعال ظلم می کنند.

کافران بر چند گروه‌ اند:
الف. مشرک:
کسی است که به بیش از خدای واحد معتقد است. و هر حیوان یا مجسمه یا انسان یا مقبره ای را مانند خداوند مناسب پرستش می بیند و با آنها مانند خالق هستی برخورد می کند.
ب. کتابی
کسی که به یکی از ادیان ابراهیمی صاحب کتاب- جز اسلام- معتقد است و دین تحریف شده خود را بر مسلمانان تحمیل می کند.
ج. منافق:
کسی که در دل کافر است و به ظاهر مسلمان.
د. مرتد:

کفار در دین اسلام از چند جنبه کفار را مانند طالم می توان تشخیص داد. اول اینکه با مسلمانان و مردم مسلمان ظالمانه برخورد می کنند و جرکت های ظالمانه از خود بروز می دهند و می خواهند با حرکت ظالمانه برای خودشان و مردمشان شخصیت بسازند و اولیاء آنها همان اولیاء کفر و ستمگران هستند و اگرحتی با یک جمله تهمت آمیز برعلیه و بخاطر مسلمان بودن طرف مقابل باشد می تواند نشانه کفر باشد.

دوم خرافه پرستی و ضدیت با خداوند یگانه است که اگر علنا بر علیه مسلمانان تحمیل و تبلیغ شود هم ظلم به خداوند است و هم ظلم به مسلمانان و انسان های بی خبر است و حرکتی کفر آمیز است.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------

سلام

منافقین در صدر اسلام به افرادی اطلاق شد که می خواستند همه اختیارات جامعه را از رسول الله و نبی اکرم  صلب کنند و نبی اکرم را در عرصه مسئولیت های اجتماعی نمی خواستند و پیشنهاد چادر نشینی در خارج از شهر برای رسول الله را مطرح کردند و در واقع بیرون راندن رسول الله را از جامعه مطرح کردند ولی ظاهر مسلمان بودن مردم و حکومت بر مردم را قبول داشتند.

اینجانب منظور خاصی از لحاظ با صلاحیت بودن یا نبودن یا مومن بودن یا نبودن نسبت به مسئولان مملکتی ندارم ولی گرایش گذشته مسئولان رده بالا به افراد باسابقه اوایل انقلاب در ابقاء مسئولیت های با اهمیت به نوعی پرستش آنها تبدیل شده بود و گرایش جدید به شرایط جوان نگری در مسئولیت های با اهمیت نیز نباید نوعی پرستش جوان گزینی یا دختر گزینی رایج تبدیل گردد. شما واقفید که یک لبخند به افرادی که شرایط ظالمانه را بر مردم در نظر می گیرند و تحمیل می کنند خودش نوعی پرستش افراد با تحرکات ظالمانه محسوب می گردد. هدف حالم نباید سرپرست شدن با دروغ و نیرنگ باشد بلکه اصلاح بین افراد و گروه ها ی کوچک و بزرگ باشد و در جهت عدالت اجتماعی قدم برداشته شود. یک حاکم نمی تواند همه فن حریف باشد و  اگر بلد است بین انسانها عدالت را به اجرا بگذارد بهتر است تا اینکه فقط بلد باشد اعمال اقتصادی را بررسی نماید و یا حسابدار خوب به عدالت هم می اندیشد و اگر دروغگو باشد مانند منافق رفتار کرده است.در ضمن صوت زنانه در ریاست ارگان ها خودش نوعی ظلم به افراد مرد تحت امر محسوب می گردد.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

غ
Gonna
ذ
Thing